Saturday, August 12, 2006

To EDO

Edo said : i will go to where all the roads will not take me home...
couldn't you just leave edo, in silence? with no such words... with no tears going into my eyes?
n'aurais-tu pas pu partir cher ami... juste partir...comme le font tant d'autres? sans états d'âme? avec l'espoir d'une vie meilleure?

ils ne partent pas, ils quittent...

Edy, j'espère que toi tu pars...
on se reverra ici pour un verre, tu me hairas de nouveau pour les "leçons" que je te donne...
tu te rappelles edy de la première semaine de travail? du régime que je t'ai fait faire pour prendre quelques grammes? de la pièce de théâtre que tu as voulu faire, que tu as commencée pour moi et que j'attends de lire toujours?...

EDY, go.. get them there, find your way, the right one, the strong one ... to come back...
and a sitcom we shall write!
senay2a.

1 comment:

Anonymous said...

Sanaa, I'd really like to thank you for signing my guestbook but most of all for your speech given in Turin. It has been important for us having news from Lebanon, your own account on this terrible war and to feel in some way a bit less far from you all.
I wrote you an email so we can manage sending you some photos.
Lots of love
Elisabetta/arums

P.S. maybe beauty spring from empathy... :*